Kontorsstädning Enskede

Vi på städfirman Vesta Clean erbjuder professionell kontorsstädning och företagsstädning till verksamheter i Stockholmsområdet. Ett fint, rent och välorganiserat kontor är viktigt när man vill göra ett gott intryck på besökare, kunder och värna om sina medarbetares hälsa och välmående.

Covid-19

I rådande Covid 19-tider så anpassar vi givetvis våra tjänster och arbete, så att ni ska känna er trygga när vi rengör era fönster. För att minska smittspridningen så håller vi avstånd och använder enbart professionell utrustning. Vesta Clean följer noggrant händelseutvecklingen av corona/covid-19 och agerar enligt myndigheternas rekommendationer.

Vesta Cleans kontorsstädning:

Det finns flera fördelar med att välja just Vesta Clean till att städa ert kontor.

Bland annat:
  • Fast pris
  • Professionella medarbetare
  • Försäkring
  • Skräddarsydda tjänster – vi städer efter just era önskemål och behov
  • Kollektivavtal
  • Givetvis med personal enligt lagar och regler

Vad som ingår i vår kontorsstädning

Vesta Clean erbjuder fullständig städning av er kontorslokal. Inget i era lokaler lämnas ostädat, dammigt eller smutsigt. När det är färdigt så kommer det att vara fint, väldoftande och fräscht.
Vår städhjälp inkluderar bland annat:
Om ni har några specifika önskemål gällande städhjälp så får ni gärna höra av er till oss.
Kontorsstädning

KONTAKTFORMULÄR

Varför ni bör välja Vesta Clean för er företagsstädning

Vesta Clean har sedan flera år hjälpt olika verksamheter i och runt Stockholm med både städning och rengöring. Vi är duktiga på det vi gör och har alla de redskap som krävs för att slutresultatet ska bli perfekt.
Med ett rent och välorganiserat kontor så kommer ni att kunna göra ett professionellt och trevligt intryck på era kunder när de besöker er. Utöver detta så kommer ett välstädat kontor att leda till mera trevnad och ökad produktivitet hos era medarbetare. (IS IT NECESSARY TO REPEAT THIS PARAGRAPH???)
Vi på Vesta Clean erbjuder kvalitetsgaranti vilket betyder att vi alltid ser till att slutresultatet blir perfekt och precis så som ni har önskat. Dessutom erbjuder vi vår städhjälp till en rimlig och låg kostnad med en enkel prissättning. Vi arbetar också under både kollektivavtal och försäkring.
Gällande städmaterial, så använder vi er befintliga städutrustning och rengöringsmedel. Behövs det kompletteras, så ordnar vi det åt er.

Proffsig och erfaren personal

Alla som arbetar hos Vesta Clean har handplockats av oss. Ni kan förvänta er trevlig och pålitlig städpersonal. Våra medarbetare är välutbildade och erfarna inom yrket. Alla arbetar även under tystnadsplikt.

Boka vår företagsstädning

Befinner ni er i Stockholmsområdet och är i behov av rengöring och städning av era kontorslokaler? Då har ni hittat rätt. För att underlätta processen så kontakta oss med följande:
  • Storleken på era lokaler (ungefärligt antal kvadratmeter)
  • Ert postnummer
  • Välj det datum och den veckodag som skulle passa er bäst (priset kan variera beroende på vilken dag ni väljer)

Priser för kontorsstädning

Priset för kontorsstädning varierar beroende på hur stor yta (kvadratmeter) det handlar om, vad ni vill ha städat och vilken veckodag ni vill ha städat. Vi skickar er en offert efter vårt första samtal/möte.

Vanliga frågor och svar

Vad bör vi tänka på innan kontorsstädningen?

Innan vi kommer och städar så var vänliga och plocka undan och flytta på lösa objekt på kontoret som kan vara i vägen under städningen. Det kan också vara så att större möbler som till exempel soffor måste flyttas eller täckas med plast eller papper.

Hur ofta bör ni anlita en städfirma som Vesta Clean?

Vi rekommenderar städning minst en gång varje vecka.

Vad är priset på kontorsstädningen baserat på?

Kostnaden för er baseras oftast på antalet kvadratmeter i fastigheten/lokalerna, veckodagen och om några extra städtjänster ingår.

Erbjuder ni en garanti?

Med vår städning av kontor så medföljer alltid tre dagars garanti.

Vad händer om vi inte skulle vara nöjda med resultatet av städningen?

Det händer sällan, om någon gång, men om det skulle vara så att ni inte är nöjda så är det bara att höra av er så åtgärder vi det.

Vad händer om något i vår lokal skulle råka gå sönder under städningen?

Vesta Clean är ansvarsförsäkrade hos Trygg-Hansa. Detta betyder att om det skulle vara så att vi har orsakat någon skada så kommer vi såklart att täcka kostnaderna.

Erbjuder ni mera än det som står i listan över tjänster?

Det gör vi! Var vänlig och kontakta oss för mer info.

Hur sker betalningen av er kontorsstädning?

Ni kan betala antingen via faktura eller med Swish.

Är det möjligt att avboka och hur går det till?

Det går att avboka. Var dock så vänliga och gör detta åtminstone 48 timmar i förväg.

Hur fungerar er verksamhet under Covid 19-restriktionerna?

Vi fortsätter att arbeta som vanligt, men vi har vidtagit extra åtgärder för att se till att både vår personal och vårea kunder är säkra ifrån att bli smittade.

Några andra frågor?

Om du har ytterligare frågor eller funderingar, skriv in ditt namn och telefonnummer nedan, så ringer vi upp dig så snart vi kan!

ANDRA TJÄNSTER

JAG VILL HA DET RENT!

Vill du bli uppringd?

KONTAKTFORMULÄR

VILL DU BLI KUND? KONTAKTA OSS.

För att kunna logga in på Mina sidor måste du vara registrerad kund hos Vesta Clean.

Vill du veta mer? Fyll i kontaktformuläret så kontaktar vi dig.